Mergi la conţinutul principal

Din culise: Reinventeaza-te in fiecare zi!

FW16-FTD-couple

S-a lansat campania  Reinventeaza-te in fiecare zi!, care introduce super colectia sezonului toamna / iarna 2016! Conceptul creativ, dezvoltat impreuna cu Graffiti BBDO, are la baza inspiratia si schimbarea, si va indeamna sa va reinventati in fiecare zi, prin experimentarea de noi stiluri.

In 2016, rolul femeii in societate nu mai este unul predefinit, ci cel pe care și-l alege ea. Altfel zis, ești cine vrei tu sa fii. Poate ca ieri ai fost o printesa sau o atleta sau o ispita, iar astazi ești o calatoare, o zana sau o vedeta. Femeile se definesc singure in fiecare zi, iar Fashion Days le pune la dispoziție outfiturile necesare pentru a fi cine vor ele sa fie. Prin campania propusa, am incercat sa ilustram atat flexibilitatea și multitudinea de fatete ale femeilor moderne, cat și faptul ca Fashion Days dispune de o gama atat de larga și variata de produse, incat oricum ai alege sa te definești astazi, vei gasi la Fashion Days imbracamintea necesara, ne spune Titus Dumitrescu, director de creatie Graffiti BBDO.

Conceptul lansat te indeamna la transformare, la exprimarea starii tale din fiecare zi, fiind inspirat din evolutia femeii moderne, active, care se regaseste in diverse ipostaze si momente ale existentei sale!

Cum a inceput totul?

De la femeia Fashion Days, spune echipa Graffiti.

Ne-am imaginat-o intr-o dimineata in care se pregatește sa intre intr-o zi plina de emoții și incertitudini. Deși are un job care ii impune un program, in fiecare zi cauta și reuseste sa descopere ceva nou atat la lumea din jur cat și la ea. Se intoarce in fiecare seara cu noi povesti, uneori cu intrebari, alteori cu raspunsuri. Pleaca in fiecare dimineata alegandu-si cu grija tinuta, care tine loc de armura emoționala in lupta cu agenda zilei.

Si oricine ai fi…

Am dezvoltat campania cu gandul la complexitatea fiecaruia dintre noi. Concluzia a fost, zicem noi, una care vorbeste frumos despre echilibru, dar si despre ascensiune.

Insight-ul e valorificat corect in context cu brand-ul Fashion Days care ofera o gama larga de brand-uri, servicii asociate accesibile și flexibile. Schimbarea emoționala e pe parcusul vieții un proces de experiment și maturizare care se reflecta intotdeauna in felul an care alegem sa ne imbracam in fiecare dimineața.

Cum se identifica acest concept cu brandul Fashion Days?

Fashion Days a avut intotdeauna impregnat in tesatura de brand conceptul de schimbare. A debutat in Romania ca un club exclusivist, a crescut și educat piata de fashion e-commerce, iar ca lider al acestei categorii era momentul potrivit sa treaca spre o comunicare mai aspirationala, in care produsele pe care alegem sa le purtam sunt doar un pretext de a ne exprima fatetele personalitatii. Fiind un serviciu de online fashion retail, este vorba un public deschis la nou, tech savy și mereu conectat cu noutatile. Dar, mai mult decat atat, avem un public emotionally mature, care știe sa imbratiseze orice schimbare și sa o transforme in ceva bun. Iar asta a fost ceea ce ne-a permis sa iesim din sfera inchisa si funcționala a garderobei personale și sa vorbim despre schimbare la o scara mai inalta -  Ioana Mihai, Strategic Planner Graffiti BBDO.

Iulia Sas, Creative Director Fashion Days, este cea care a dezvoltat, alaturi de o echipa de oameni frumosi si talentati, aceasta directie inspirationala, transformand-o din concept in realitate si imprimandu-i identitatea Fashion Days.

Conceptul propus de agentia Graffiti BBDO Romania s-a mulat perfect pe asteptarile noastre de a duce conceptul campaniei din primavara, #TIMETOCHANGE mai departe. Ne doream sa continuam aceasta platforma, sa ducem mai departe ideea de change si inspiratie fashion. Totul a concis si cu venirea Teodorei Saguna in echipa Fashion Days, in calitate de Head of Advertising&PR, a fost o simbioza perfecta.

Conceptul se bazeaza mult pe ideea de schimbare, de reinventare zilnica si pe ideea ca oricine vrei sa fii, la Fashion Days vei gasi intotdeauna resursele necesare, outfitul potrivit si sfaturi si sugestii despre cum sa folosesti piesele vestimentare in avantajul tau. Si, evident, sa fii bine imbracat fara multe eforturi financiare si fara mult stres.

Ne-am dorit si ne dorim foarte mult sa inspiram lumea. Prin aceasta campanie ne adesam tuturor segmentelor de varsta, de la copii pana 40+ si nu numai.

Stim ca, a cumpara online, poate fi de multe ori complicat pentru multi oameni. Asta ne determina sa venim in intampinarea nevoilor clientilor nostri cu cat mai multe informatii si imagini ale produselor noastre si cu multe cu idei de styling pentru orice buget si gust.

Multumim pe aceasta cale tuturor celor implicati, care au participat la realizarea acestei campanii: Grafitti-BBDO, echipa Fashion Days, casa de productie De Film, lui Barna Nemethi-regizor, Alex Galmeanu-DOP&fotograf si modelelor noastre care si-au jucat fiecare rolurile cu multa daruire.