Mergi la conţinutul principal

Din culise – Imbraca-te pentru viata pe care o doresti!

Selfie_900x500

Primavara aceasta am recurs la o schimbare totala de look, introdus prin campania manifest „Imbraca-te pentru viata pe care o doresti!” Acesta include o noua pozitionare, un nou logo si o noua identitate vizuala.

Intregul proces de rebranding are la baza un amplu studiu realizat impreuna cu Ipsos Interactive Services, anul trecut. Timp de 4 luni, clienți de fashion online și offline au descris propriile viziuni asupra shoppingului online,  viziuni care au sustinut construirea noii identitati a brandului.

„Rezultatele acestui studiu nu au fost o surpriza, ci mai degraba o confirmare a ceea ce știam deja: faptul ca Fashion Days este pe drumul cel bun, dar ca un refresh este util. Noul Fashion Days ii incurajeaza pe exploratori si pe toti cei care privesc shoppingul online de fashion ca pe un prilej prin care isi pot exprima personalitatea. Platforma noastra oferă, in momentul de fata, alegeri nelimitate de stiluri, trenduri, culori sau marimi, pentru orice varsta, sex sau job. Hainele vorbesc despre tine sii aspiratiile tale, asa ca inovarea, reinventarea sau, pur și simplu, explorarea sunt cuvintele care vor defini experiența pe Fashion Days”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Pentru noua platforma, care va susține comunicarea brandului in urmatorii ani, in Romania, Bulgaria si Ungaria, am lucrat indeaproape cu agenția de branding Storience. Pe langa preferintele consumatorilor, angajatii au contribuit prin propriile viziuni asupra shopping-ului online de fashion si evolutiei Fashion Days.  Astfel, noul logo este unul  jucaus, abordabil si prietenos si deriva din initialele FD ;)

Toate aceste schimbari au fost introduse sub forma campaniei-manifest: „Imbraca-te pentru viata pe care o doresti”. Este o campanie care ti se adreseaza, indiferent daca vrei sa iesi in evidenta sau doar sa te simti bine in hainele pe care le porti, daca te imbraci pentru un office job sau pentru job-ul pe care il faci de acasa, daca iti alegi haine pentru corpul pe care il ai sau pentru cel pe care ti-l doresti sau daca vrei sa petreci timp cu familia si cu prietenii.

Ideea creativa a campaniei aparține agenției McCann Erickson Romania si  te incurajeaza sa alegi hainele care te fac sa simti ca traiesti viata pe care ti-o doresti.

 „Am cautat ceva simplu si clar, care sa vorbeasca despre haine, dar mai ales despre cine le poarta, despre ce asteptari ai de la haine si despre haine ca mod de a comunica ceva despre tine. Asa ca am lansat cu un manifesto relaxat, care vorbeste despre a te imbraca pentru primavara, orasul, iubirea si – in definitiv – pentru viata pe care o doresti.” Cristina Calota, Senior Copywriter

Aceeasi atitudine se regaseste si in spotul TV, dezvoltat de catre departamentul nostru de creatie si productie impreuna cu McCann Erickson Romania si casa de productie Abis Studio. Clipul a fost filmat de Iulian Moga, regizor, si Alex Galmeanu, DOP al productiei, care a realizat si fotografiile campaniei.

 “Alaturi de alte branduri nonconformiste, Fashion Days aliniaza publicitatea de la noi la standardele actuale, o pune pe harta. Mesajul campaniei are acel millennial vibe care iti permite, ca regizor, sa “te joci” fara sa iti impui limite si sa colorezi in afara conturului. Am simtit ca pot sa fac asta imediat ce am citit brieful si cred ca astfel am reusit sa dau viata acestui fashion manifest si sa transmit energia pe care mi-am dorit-o”, mentioneaza regizorul Iulian Moga in urma acestei prime colaborari cu brandul.

Alex Galmeanu, fotograful care si-a pus amprenta asupra a numeroase campanii Fashion Days, subliniaza autenticitatea ca factor de success al acestei frumoase povesti:

“Eu vin din lumea fotografiei, unde se spune ca orice fotografie buna trebuie sa spuna o poveste, de preferat o poveste despre viata. Cred ca asta se intampla si aici, cred ca aceasta campanie Fashion Days este o foarte frumoasa poveste despre viata. Trebuie sa recunostem faptul ca hainele, pe langa utilitatea lor practica, ele au o foarte puternica latura emotionala. Hainele sunt un adevarat mijloc de comunicare, ele spun foarte multe despre stilul si personalitatea, dar mai ales despre aspiratiile celor ce le poarta. Hainele imbraca, lucru ce e cat sepoate de firesc si pragmatic, dar intr-o alta optica, hainele sunt ca un prim salut, ca o strangere de mana, ca un prim contact in orice tip de relatie sociala, ca un zambet discret ce poate insemna atat de mult in contextul potrivit. Cred ca intentia mea a fost sa ii fac pe “actorii” capmaniei sa fie reali si asumati, sa iti poarte tinutele cu toata autenticitatea posibila. Cred ca succesul acestei campanii tocmai in acest lucru va consta, in autenticitate”

Descopera noua campanie Fashion Days: Imbraca-te pentru viata pe care o doresti!