A fost detectata o versiune de browser inactuala. Pentru cea mai buna experienta, te rugam sa-ti actualizezi browserul. Am inteles

    Contacteaza-ne

    INFORMEAZA-TE DESPRE RETUR

    30 DE ZILE RETUR GRATUIT

    Cum returnezi?

    Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, sa stii ca e foarte simplu la Fashion Days. Ai patru modalitati prin care poti face asta: ridicare de catre curier, retur in easybox, predarea intr-un oficiu Posta Romana sau predare intr-un Showroom eMAG. Primele trei modalitati necesita in prealabil completarea unui formular de retur accesand sectiunea Retururi din Contul de Client Fashion Days. Returnarea in Showroom eMAG se poate face direct, fara completarea formularului de retur.

    Pentru toate cele patru optiuni trebuie sa tii cont ca ai la dispozitie 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului si ca produsele trebuie sa indeplineasca cateva conditii.

    Am imbunatatit considerabil procesul pentru ca stim ca uneori se intampla sa nu fii multumit 100% cu alegerea facuta: de la retur gratuit, perioada extinsa de la 14 la 30 zile, pana la retur in locatii multiple precum: reteaua nationala de lockere eMAG easyboxPosta Romana sau showroom-urile eMAG.

    Mai mult, returnarea banilor se face rapid, sub 7 zile, iar daca te grabesti tare, in showroom-urile eMAG primesti banii pe loc, daca plata s-a facut ramburs.

    Ne dorim sa oferim in continuare toate aceste servicii si ba chiar sa te surprindem cu unele noi, dar avem nevoie si de ajutorul tau.

    E important ca tu sa returnezi responsabil!

    Ce inseamna retur responsabil?

    Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata.  Gandeste-te ca urmatorul client se poate indragosti chiar de produsul returnat de tine. 

    Comanzi des si returnezi la fel de des pentru ca nu stii exact ce marime ti se potriveste?

    Foloseste FitAnalytics, algoritmul smart care iti recomanda cea mai potrivita marime in functie de dimensiunile tale si brand-urile preferate.

    Se intampla sa refuzi sau sa uiti sa ridici coletul?


    Sigur nu te-ai gandit pana acum la impactul asupra mediului inconjurator: materiale irosite pentru ambalare, masini in trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregatesc produsul ca mai apoi sa-l despacheteze si mai ales, gandeste-te la acel client care s-ar putea bucura de produsul blocat.

    Returneaza responsabil pentru experiente nelimitate de fashion in continuare.
     

    Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul returnat?

    Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.

    Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

    Categorii de produse cu conditii speciale de retur

    • Fashion (imbracaminte, incaltaminte) - trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate, fara pete sau rupturi.
    • Bijuterii - In Showroom nu se pot returna produsele din aceasta categorie. Acestea se pot returna la easybox sau prin curier. Produsele din colectiile Dhamont, Eva Nobile, Roxannes – Mariana Jewellery, Yakima Jewellery London, Atelier Devi, Serenity, Zea et Sia pot fi returnate doar prin curier, iar rambursarea se va face doar dupa verificarea produselor. De asemenea, pentru aceste produse exista doar optiunea de plata cu cardul si livrare prin curier.
    • Aparate foto, casti si boxe, folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere  -  pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nu au fost desfacute, nu au fost folosite).
    • Produse de ingrijire personala (produse cosmetice, aparate de ingrijire personala) -  din motive de protectie a sanatatii clientilor, aceste produse nu pot fi returnate decat daca nu au fost utilizate, desigilate sau testate.
    • Consumabile sanitare (masti de protectie, manusi, dezinfectant, etc.) - pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
    • Electrocasnice -  in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie returnate curatate si igienizate, pentru ca returul sa fie acceptat.
    • Nu pot fi returnate produse precum lenjeria intima, costumele de baie sau cosmeticele deoarece pot pune in pericol sanatatea consumatorilor daca au fost desigilate. In descrierea fiecarui produs poti afla daca acesta nu poate fi returnat.

    Limitarea dreptului la retur gratuit in 30 de zile

    Compania Dante International isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit in 30 de zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat.
    Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.
     

    INSTANT MONEY BACK

    Instant Money Back este un serviciu de transfer instant prin care clientii care achita comenzile online cu cardul salvat pot primi banii inapoi pe card pentru produsele returnate, in cel mult 30 de minute de la solutionarea returului.

    Dacă ai anulat comanda, banii iti vor fi transferati in maximum 30 de minute de la confirmarea anularii. Pentru comenzile anulate in aceeasi zi cu plata, restituirea va fi initiata in ziua imediat urmatoare.

    Conditii pentru activarea serviciului Instant Money Back:
    •    Plata comenzii trebuie să fie efectuata cu un card salvat in contul de client
    •    Cardul trebuie sa fie emis de o institutie financiara din Romania
    •    Sunt eligibile pentru acest serviciu cardurile de debit Visa si cardurile de credit si debit Mastercard

    Serviciul Instant Money Back este oferit cu ajutorul tehnologiilor MoneySend de la Mastercard si Visa Direct. 

    MODALITATI DE RETUR

    Iata si detalii suplimentare si necesare despre fiecare modalitate de retur.

    RETUR PRIN CURIER

    1. Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea Retururi. Aici vei regasi afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, apoi produsele, cantitatea si motivul returului.

    2. Adauga apoi adresa de la care doresti sa ridicam coletul. Poti selecta una dintre adresele catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga o adresa noua.

    3. Selecteaza metoda de plata. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.

    4. Odata ce inregistram solicitarea ta de retur, te te vom tine la curent cu statusul acesteia prin e-mail si/sau SMS despre statusul comenzii.

    Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul ajunge la depozit.

    Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.

    Apoi te vom anunta in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau.

    Trebuie sa stii: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.

    RETUR IN EASYBOX

    1. Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea Retururi. Aici vei regasi afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, apoi produsele, cantitatea si motivul returului.

    2. Adauga apoi easybox-ul la care doresti sa lasi coletul tau retur. Poti selecta unul dintre lockerele eMAG easybox catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga un easybox nou.

    3. Selecteaza metoda de plata. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.

    4. Odata ce inregistram solicitarea ta de retur, iti trimitem in cel mai scurt timp pe email codurile PIN si QR cu care sa deblochezi sertarul easybox la returul comenzii. Pana atunci, te rugam sa impachetezi produsele pe care vrei sa le returnezi in ambalajele originale. 

    Asigura-te ca acestea incap intr-unul dintre sertare. Dimensiunile acestora sunt:
    •    mare - 47 cm x 44 cm x 39 cm
    •    mediu - 47 cm x 44 cm x 20 cm
    •    mic - 47cm x 44 cm x 10 cm

    5. Cand ajungi la easybox, scaneaza codul QR sau tasteaza PIN-ul primit prin email si SMS, apoi plaseaza coletul in locker si asigura-te ca ai inchis easybox-ul.

    Iti reamintim ca daca depasesti intervalul de timp acordat, cererea este anulata si trebuie sa plasezi o noua cerere de retur din contul tau.

    Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul ajunge la depozit.

    Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.

    Apoi te vom anunta in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau.

    Trebuie sa stii: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.

    *returul in easybox este valabil pentru formulare cu maximum 4 produse dintr-o comanda. 

    RETUR IN OFICIILE POSTA ROMANA


    1. Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea Retururi – Retur nou. Aici vei o lista cu toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, produsul* pe care vrei sa il returnezi si motivul returului.

    2. Selecteaza apoi, dintre cele aproape 600 din toata tara, Oficiul Postal la care vei returna produsul. In formularul de retur vei putea vedea si care sunt oficiile postale disponibile in aria ta geografica.

    3. Selecteaza metoda de plata: banii inapoi in cont bancar sau voucher de cumparaturi.

    In cazul in care comanda din care returnezi a fost platita printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in acelasi cont din care s-a facut plata. In cazul in care ai optat pentru plata la livrare, poti specifica in ce cont bancar doresti sa primesti banii. Dupa ce ce coletul ajunge la noi in depozit si returul tau este verificat, vei primi banii inapoi in decurs de 2-3 zile lucratoare.

    Daca optezi pentru restituirea banilor sub forma unui voucher de cumparaturi, acesta va fi emis mai repede, imediat dupa ce verificarea coletului. Voucherul poate fi folosit pentru achizitionarea oricarui produs de pe fashiondays.ro si este valabil 24 luni.

    4. Dupa inregistrarea cererii de retur prin Oficiile Postale, iti vom trimite pin e-mail detaliile cu urmatorii pasi si numarul AWB.

    5. Apoi, ai la dispozitie 7 zile lucratoare sa ajungi in Oficiul Postal selectat si sa predai produsul ambalat corespunzator.

    6. Predarea coletului se face la ghiseul dedicat eMAG & Fashion Days pe baza AWB-ului primit pe e-mail. Nu uita deci sa ai la tine numarul de AWB trimis pe e-mail pentru a-l comunica reprezentantului postal.

    7. Dupa ce predai coletul Oficiului Postal, te vom tine la curent prin e-mail cu privire la statusul returului tau. Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul tau ajunge in depozit.

    Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite. Ulterior, vei fi notificat in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau. Trebuie sa stii: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.

    *returul la Posta este valabil pentru formulare cu un singur produs, dintr-o comanda. Daca vrei sa returnezi mai mult de un produs dintr-o comanda, e nevoie sa folosesti Retur prin Curier sau Retur in Showroom eMAG.


    RETUR IN SHOWROOM eMAG

    Daca vrei sa returnezi produsele pe loc, vino in showroom-ul eMAG din orasul tau. Vei evita asteptarea si vei primi banii inapoi in functie de modalitatea de plata a comenzii:

    * Daca ai platit online cu cardul, vei primi banii in aproximativ 3 zile lucratoare in contul tau bancar din care s-a platit comanda sau intr-un alt cont IBAN in care doresti sa se efectueze viramentul.
    * Daca ai platit ramburs, vei primi banii pe loc in numerar la casieria showroom-ului.                  * Pentru comenzile achitate ramburs la easybox, suma iti va fi returnata prin virament bancar.

    Iata mai jos lista showroom-urilor unde poti returna produse.

    Showroom Bucuresti Crangasi

    Adresa: Sos. Virtutii, Nr. 148, 060787 

    Program: Luni - Vineri: 09:00 - 21:00  Sambata: 10:00 - 20:00  Duminica: 10:00 - 18:00

     
    Showroom Bucuresti Baneasa

    Adresa:  Mall Băneasa. Șos. Bucureşti-Ploieşti 44C, parter, 013696

    Program: Luni - Sambata: 10:00 - 21:00  Duminica: 10:00 - 20:00

     

    Showroom Bucuresti Titan

    Adresa: Str. Liviu Rebreanu, nr 6A, Galeriile Titan, 031784

    Program: Luni - Sambata: 09:00 - 21:00 Duminica: 09:00 - 18:00


    Showroom Timisoara Sagului

    Adresa: Bulevardul Liviu Rebreanu nr.2-5, 300425

    Program:  Luni - Vineri: 09:00 - 20:00  Sambata: 10:00 - 18:00 Duminica: 10:00 - 15:00

     
    Showroom Timisoara Iulius Town

    Adresa: Piata Consiliul Europei, nr. 2, Timisoara, Judetul Timis, 300627

    Program: Luni - Duminica: 10:00 - 22:00

     

    Showroom Iasi Iulius Mall

    Adresa: Vladimirescu Tudor, Iulius Mall, Iasi, 700259

    Program: Luni - Duminica: 10:00 - 22:00


     

    Showroom Brasov

    Adresa: Str. Nicolae Titulescu nr. 58, 500103

    Program: Luni - Vineri: 09:00 - 20:00  Sambata: 10:00 - 18:00  Duminica: 10:00 - 16:00

     

    Showroom Bacau

    Adresa: Strada Ștefan cel Mare 28, Centru Comercial Arena Mall Bacău, 600360

    Program: Luni - Duminica: 10:00 - 21:00

     

    Showroom Buzau

    Adresa: Bulevardul Unirii 232, Shopping City Buzău, 120021

    Program: Luni - Duminica: 10:00 - 22:00
     


    Showroom Constanta

    Adresa: Bd. Tomis nr.218 bl TD5A, parter, 900183

    Program: Luni - Vineri: 09:00 - 20:00   Sambata: 10:00 - 18:00   Duminica: 10:00 - 15:00

     

    Showroom Craiova

    Adresa: Calea Severinului Nr. 15, Centrul Comercial Auchan Craiovita, Etaj 1, 200233

    Program: Luni - Duminica: 09:00 - 21:00

     

    Showroom Cluj Platinia

    Adresa: Calea Manastur nr 2-6, 400372

    Program: Luni - Vineri: 10:00 - 22:00  Sambata - Duminica: 10:00 - 22:00 

     

    Showroom Ploiesti Afi

    Adresa: Str. Calomfirescu, nr. 2, Ploiesti, Judetul Prahova, 100176

    Program: Luni - Duminica: 10:00 - 22:00


    Showroom Galati Shopping City

    Adresa: Bvd. George Coșbuc nr. 251, Galati, 800506

    Program: Luni - Duminica: 10:00 - 22:00

     

    Showroom Sibiu Promenada

    Adresa: Str. Lector 1-3A, Sibiu, Jud Sibiu, 550245

    Program: Luni - Duminica: 10:00 - 22:00

     

    Showroom Targu-Mures

    Adresa: B-dul. 1 Decembrie 1918, Nr 242, 540470

    Program: Luni - Duminica: 10:00 - 22:00

     
    Showroom Oradea

    Adresa: Str. Piata Cetatii nr.1, 410520

    Program: Luni - Vineri: 09:00 - 20:00   Sambata: 10:00 - 18:00   Duminica: 10:00 - 16:00

     
    Showroom  Suceava Iulius Mall

    Adresa: Suceava, Calea Unirii nr. 22, Jud. Suceava, 720018

    Program: Luni - Duminica: 10:00 - 22:00

     
     
    Showroom Satu Mare

    Adresa: Str. Careiului 17, Satu Mare,

    Program: Luni - Duminica: 10:00 - 22:00