A fost detectata o versiune de browser inactuala. Pentru cea mai buna experienta, te rugam sa-ti actualizezi browserul. Am inteles

Contacteaza-ne

Deschiderea coletului la livrare

Deschiderea coletului la livrare” este un nou beneficiu oferit de Fashion Days tuturor clientilor. Pentru orice comanda, clientul are posibilitatea sa verifice ca a primit produsul comandat, ca are culoarea comandata si ca arata in stare perfecta; curierul este obligat sa astepte clientul sa “deschida coletul la livrare” DOAR daca clientul cere acest lucru. Totusi, beneficiul “Deschiderea coletului la livrare” nu include optiunea clientului de a proba produsul pe loc.

Daca dupa “Deschiderea coletului la livrare” clientul considera ca produsul nu este in stare perfecta (ambalaj deteriorat, culoarea gresita, nu corespunde cu descrierea produsului comandat, etc), recomandam refuzarea comenzii. Curierul va parcurge procesul de refuz impreuna cu clientul.

Daca s-a ales plata Ramburs, se recomanda clientilor sa ceara “Deschiderea coletului la livrare” inainte de a inmana banii curierului.
Daca comanda este deja platita (online prin card) si clientul refuza comanda pe baza serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, Fashion Days va vira banii in contul din care s-a facut plata comenzii in cel mai scurt timp posibil.
Daca o comanda refuzata pe baza serviciului “Deschiderea coletului la livrare” are mai multe produse iar clientul doreste sa refuze un singur produs, se refuza toata comanda (toate produsele).

Costul de transport pentru comenzile refuzate prin “Deschiderea coletului la livrare” este acoperit in totalitate de catre Fashion Days.

 

Produse vizualizate recent
Sterge tot
Nu ai vizualizat niciun produs. Poti cauta anumite produse cu ajutorul casutei de cautare din partea de sus.
Activeaza aceasta functie pentru a putea vedea lista cu produse vizualizate recent.