Curieri
Coletele vor fi livrate prin intermediul unuia dintre curierii nostri (DPD/ Fan Curier/ Cargus/ Sameday).
Livrare standard (prin curier)
Livrarea este GRATUITA pentru comenzile de peste 199 lei. Pentru comenzile sub 199 lei se aplica o taxa de transport de 15 lei.
Livrare in oficii Posta Romana
Iti putem trimite coletul si intr-un punct de livrare din apropierea ta. Livrarea este GRATUITA pentru comenzile de peste 150 lei. Pentru comenzile sub aceasta valoare, se percepe o taxa de 7.99.
Livrare in showroom eMAG
Comenzile pot fi ridicate si din showroom-urile eMAG , exceptand Showroom Baneasa. Livrarea este GRATUITA peste 150 lei. Pentru comenzile sub aceasta valoare, se percepe o taxa de 7.99.
Plati
Fashion Days iti ofera posibilitatea de a alege ce metoda de plata ti se potriveste.
Poti utiliza una dintre urmatoarele metode:
Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, sa stii ca e foarte simplu la Fashion Days. Ai trei modalitati prin care poti face asta: ridicare de catre Curier, predarea intr-un oficiu Posta Romana sau predare intr-un Showroom eMAG. Primele doua modalitati necesita in prealabil completarea unui formular de retur accesand sectiunea Retururi din Contul de Client Fashion Days. Returnarea in Showroom eMAG se poate face direct, fara completarea formularului de retur. Pentru toate cele trei optiuni trebuie sa tii cont ca ai la dispozitie 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului si ca produsele trebuie sa indeplineasca cateva conditii.
Conditii returnare:
Returul va fi acceptat daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi și este complet, inclusiv cu accesorii. Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile, Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
In cazul in care produsul primit este deteriorat sau se afla in garantie, te rugam sa contactezi departamentul de Relatii cu Clientii la numarul de telefon 021 200 4250 sau pe adresa de email info@fashiondays.ro.