Triumph

195 produse

Triumph

Povestea Triumph incepe cu fondarea brandului de catre Johann Gottfried Spiesshofer si Michael Braun, in 1886. Cu numai sase angajati si sase masini de cusut, si-au lansat mica afacere, sub denumirea de Spiesshofer & Braun.
Intr-o perioada in care "La Belle Epoque" era un curent popular, si fiecare femeie visa sa fie "Imparateasa", succesul unui brand de lenjerie intima era iminent. Iar orice poveste de succes necesita un nume memorabil. Prin urmare, in 1902, Spiesshofer si Braun si-au redenumit compania "Triumph", fiind inspirati de Arcul de Triumpf din Paris.
Anii '20 au reprezentat epoca de glorie pentru Triumph, care nu doar si-a modernizat produsele, ci a devenit liderul de piata pe acest segment, in Europa.

Eleganta clasica a perioadei celui de-al Doilea Razboi Mondial a inlocuit stilul baroc. Dupa lansarea primului corset fara bretele si a sutienelor cu sisteme de inchidere si cu bretele intersanjabile, brandul s-a bucurat de o dezvoltare dinamica. Din 1953 pana in 1959, s-a extins pe piata europeana, sub denumirea "Triumph International".
In anii '60, a fost cucerita si piata asiatica, iar in anii '70, si-a consolidat reputatia de brand cu un stil high-tech, bazat pe materiale extrem de usoare si subtiri, create cu Lycra® si nailon.
Extinderea a continuat in decadele '80 si '90, cu tot mai multe linii de produse, pentru a raspunde necesitatilor si dorintelor din ce in ce mai sofisticate ale clientilor.

Imbinand cu maiestrie cele mai inovatoare tehnici de design cu o croiala impecabila, Triumph continua sa fie si astazi lider in domeniul sau. Cele peste 120 de magazine din lumea intreaga, si numeroasele branduri create, precum Triumph, Triumph Essence, By Helena Christensen, triaction, Valisere sau sloggi, ofera cele mai rafinate produse, de la lenjerie intima seducatoare si fina, pana la vestimentatie sport de inalta performanta, pentru femei si barbati.