Marc by Marc Jacobs

Sezon dupa sezon, Marc Jacobs prezice cu exactitate ceea ce femeile din intreaga lume isi doresc sa poarte. Designerul, nascut in New York in 1963, a manifestat un interes crescut pentru arta si couture inca de la o varsta frageda, s-a alaturat Scolii de Design Parsons in 1981 si pana in 1986 a semnat prima sa linie vestimentara.
Succesul care a urmat i-a adus premiul CFDA in anul urmator si recunoastere la nivel mondial.

In 1989 a fost angajat ca head designer pentru Perry Ellis, dar dupa colectia scandaloasa Grunge, din 1992, a fost eliberat din functie. In anul urmator, alaturi de partenerul sau de afaceri care ii e alaturi pana in aceasta zi, Robert Duffy, a pus bazele propriei companii de design, Marc Jacobs International Company. Ceea ce a urmat, este cunoscut de o lume intreaga: s-a lansat brand-ul Marc Jacobs, apoi in 2001 a urmat Marc by Marc Jacobs si Little Marc in 2004.

In 1997, conglomeratul francez LVMH l-a numit director artistic pentru Louis Vuiton, unde a consolidat imaginea companiei si a reusit repozitionarea sa ca brand ready-to-wear.
In prezent, brand-ul Marc Jacobs numara mai bine de 100 de magazine in intreaga lume, unde poti gasi orice de la colectii pentru femei si barbati pana la linii de accesorii, pantofi, ceasuri si parfumuri.

Populara linie Marc by Marc Jacobs lansata in 2001, conserva stilul post- college al lui Marc Jacobs. Este foarte usor de observat ca aceasta linie de succes s-a concentrat intotdeauna pe crearea de piese vestimentare ce pot fi combinate in diverse stiluri si articole fun cum ar fi jeansii cu model grafitti si brosele cu logo. Cu alte cuvinte, o viziune idealizata a adolescentei care sarbatoreste atat ciudatenia cat si dulceata acestei varste.