ETRO

Nu au fost gasite produse.

ETRO

Etro este sinonim cu interpretarea moderna a traditiei, maiestria artizanala si inovatia.
Fondata in 1968 de catre vizionarul Gerolamo “Gimmo” Etro, compania s-a lansat in lumea modei ca producator de textile, ce punea la dispozitie materiale fine, imbogatite cu un design original si modele colorate, pentru cei mai buni creatori de moda.

In 1981, a fost lansata linia de textile pentru casa, iar motivul Paisely, utilizat pentru prima data, era gata se devina marca Etro. La scurt timp, au fost lansate colectiile de genti si alte produse din piele, iar in 1986, colectia de accesorii pentru casa a intregit conceptul de lifestyle in viziunea Etro.
Divizia de parfumuri Etro a fost adaugata la sfarsitul anilor '80, in timp ce primele colectii prêt-à-porter pentru femei si barbati, din 1990, s-au bucurat de succes pe plan mondial.

Etro nu este doar un brand cu un simt aparte al modei, ci si un stil de viata in sine. Calitatile care i-au adus popularitatea casei de moda milaneze sunt: motivul paisley emblematic, mixul eclectic de imprimeuri caleidoscopice, croiala clasica cu un design contemporan de impact si estetica boema.
Aceasta afacere de familie este condusa astazi de catre toti cei patru copii ai fondatorului: Jacopo conduce liniile de accesorii, textile si produse pentru camin; Kean – linia vestimentara pentru barbati; Ippolito se ocupa de partea de bussiness, iar Veronica – de linia vestimentara pentru femei.