Emilio Pucci
In anul 1951, Emilio Pucci, printul imprimeurilor si aristocratul florentin Marquis of Barsento, a pus bazele celebrul sau brand, pe care il cunoastem astazi drept noul stil in moda sau antidotul pentru retro. De la cultura la pop, imprimeurile sale exuberante si caleidoscopice au devenit o marca inregistrata ce a dus la o expansiune enorma si la nasterea a numeroase colectii, de la articole pentru plaja la articole pentru casa.
Pana in anii 50, brandul incepuse deja sa isi reflecte identitatea mediteraneana, astfel ca celebrele rochii usoare din jerseu si matase, rochiile de seara si imprimeurile psihedelice au devenit articole indispensabile pe podiumurile de moda. Mai mult, Emilio a depasit barierele modei si a creat logoul pentru misiunea Apollo 15 si interiorul masinii Ford Lincoln Continental IV. Un marketing exceptional, ce a lasat suficient loc pentru extinderea brandului prin intermediul unor linii de lenjerie, produse din piele, parfumuri si lenjerie de pat.
Din 1990, fiica lui Emillio Pucci, Laudomia, perpetueaza viziunea tatalui sau, fiind Director de Imagine si Presedinte al brandului.
Incepand din 2009, Peter Dundas reediteaza mostenirea Pucci, reinventand imprimeurile si impresionand audienta prin folosirea amprentei timpului. El recreeaza cu maiestrie femeile Pucci, infaptuind in acelasi timp un univers boem, marcat de siluete elegante si provocatoare.