DKNY

Nu au fost gasite produse.

DKNY

Pentru Donna Karan designul nu este doar o expresie care vorbeste despre personalitatea sa, ci acesta incepe si se termina cu trupul. Este o provocare continua sa gasesti un echilibru intre confort si lux si intre practic si dezirabil. Designerul american eclectic a lansat brand-ul in 1984, si a devenit repede renumita pentru imbracamintea din jerseu cu o paleta monocromatica. Sapte piese vestimentare usor de asortat au constituit fundatia brand-ului sau la acel moment, un brand ce in prezent este o adevarata institutie de stil american, in sine. Un brand ce intruchipeaza senzualitatea, luxul, confortul si exprimarea creativa, intotdeauna utilizand cele mai bune materiale si inovatii tehnologice.

Inspirata de fiica sa Gabrielle, Donna a fondat DKNY in 1989. Intentionand ca acest brand sa fie o varianta mai tinereasca si mai accesibila a casei Donna Karan, brand-ul intruchipeaza energia si spiritul New York-ului. Caracterizat de o abordare eclectica, internationala, reala si distractiva, DKNY adreseaza nevoile reale ale oamenilor de pretutindeni cu mixul sau unic de stiluri.

De-a lungul anilor, Donna Karan a castigat aproape la fel de multe premii pentru munca sa in folosul comunitatii cate a castigat in cariera sa profesionala. Forta de neoprit nu a fost doar recunoscuta de CFDA care a premiat-o pentru realizarile de pe parcursul vietii, in 2004 dar a si contribuit semnificativ pentru a sustine cercetarile care aveau ca scop gasirea unui leac pentru virusul HIV prin conceptul Seventh on Sale si a lansat Hope Help&Relief Haiti.