Mergi la conţinutul principal

Tu ai incercat serviciul de retur gratuit? Vezi experienta altora...

fdint_FBpost_v1

Precum bine stii, de mai bine de o luna, am lansat serviciul de retur gratuit. Optiunea de retur este disponibila in contul tau de client si se activeaza printr-un simplu click. In scurt timp, un curier te contacteaza pentru a stabili detaliile de retur, atat este de usor!

Este un serviciu extrem de util pe care te incurajam sa-l folosesti cu incredere. Daca iti este greu sa te decizi la o culoare, marime sau model, acum probezi acasa comanda si returnezi gratuit ce nu ti s-a potrivit. Suntem mandri de acest serviciu pentru ca sunt putine magazine online din Romania care il ofera. Daca nu esti inca convins sau ai reticente cu privire la acest serviciu, te invitam sa citesti parerea cumparatorilor nostri care l-au testat deja. Iata feedbackul lor:

De regula returnez produse atunci cand incerc un brand nou si imi comand marimea nepotrivita. Serviciul de retur imi este util, mai ales pentru ca nu mai este nevoie sa sun la curier si pot “inregistra” returul on-line. Procedura de retur care este foarte simpla, curierul ma suna doar printr-un simplu click direct din contul meu de client. (S.R.)

Returul gratuit este un motiv in plus pentru care aleg sa cumpar produse de la Fashion Days. Procedura este simpla, banii mi se returneaza rapid in cont si am posibilitatea sa cumpar mai multe produse pentru a le proba acasa. Ce nu mi se potriveste returnez fara probleme. Faceti o treaba foarte buna. Va multumesc! (Alice Chirita)

Returnez rar produsele, atunci cand nu mi se potriveste masura, evident. Aproape niciodata la incaltaminte, unde am un nunmar extrem de bine definit. La haine mai frecvent, caci exista variatii de dimensiune pentru aceeasi masura intre diferite branduri. Apreciez procedura de retur care este acum simplificata ca si cea de returnare a banilor, care cred ca se face mai repede. Am observat ca, in timp, serviciile Fashion Days s-au imbunatatit considerabil. Succes in continuare! (Monica Banita)

Nu obisnuiesc sa returnez produse, de regula comand produse de care sunt sigura… Ultima oara cand am comandat, nu mi s-a potrivit masura, avand in vedere ca pantalonii nu erau tocmai ieftini, am zis sa utilizez serviciul de retur. Am ramas placut surprinsa, totul a fost foarte simplu, eticheta de retur se gaseste alaturi de factura, doar am lipit-o pe colet, iar banii au intrat in cont exact cum scrie pe site, in 14 zile. Probabil voi comanda mai multe produse, tinand cont de noul serviciu. Astfel, nu va mai fi o problema daca o masura nu corespunde sau pur si simplu nu ma avantajeaza produsul respectiv. Mult succes in continuare! (Raluca Nastase )

Sunt un client care face in proportie de 90% cumparaturile online, atat de pe site-ul dvs. cat si de pe alte site-uri din afara. Serviciul de retur gratuit mi se pare absolut normal si este o dovada ca va respectati clientii, mai toate site-urile de haine internationale practica acest serviciu. Intr-o perioada nu am mai achizitionat nimic de la Fashion Days tocmai din acest motiv… trebuie sa va asumati si dvs. anumite lucruri, iar transportul ar trebui sa fie gratuit in continuare pentru plata in avans. Procedura de retur este foarte bine pusa la punct, simpla si practica. Numai bine! (Alex Curelea)

In ce priveste serviciul de retur gratuit, aceasta facilitate o consider foarte utila atunci cand aleg sa comand produsele de la Fashion Days, economisind timp si evitand birocratia completarii documentelor de retur. Va multumesc! (Luminita Bucuresteanu)

Daca ai incercat serviciul, asteptam si parerea ta, desigur orice alte sugestii de imbunatatire a serviciilor noastre sunt binevenite. Iti multumim!!