Mergi la conţinutul principal

The Making of SS17 campaign - cu Barna

Am lansat campania primavara/vara 2017! And it's all about confidence!

In spatele reflectoarelor se afla o echipa dinamica, talentata, fun si hard-working! Astazi, vorbim cu Barna ?

FTD

Este a doua campanie consecutiva pentru care colaborezi cu Fashion Days. In ce masura te identifici cu brandul?

Din ce in ce mai mult, hahahhaha. Chiar cred ca atunci cand ne recunoastem intr-un lucru e si pentru ca respiram suficient de mult aer impreuna. Apar mai multe ipostaze, intamplari si mici aventuri care se aduna, una peste alta, pentru a crea o experienta mai implinita. Nu mai vorbim de un fling de toamna/iarna, hahaha. De asta procesul asta de identificare la mine a fost mereu mai mult o descoperire, si faptul ca am avut prilejul sa colaborez si la cea mai recenta campanie mi-a aratat o latura a brandului pe care nu as fi avut cum sa o vad in campania precedenta.

Cum ti s-a parut conceptul campaniei spring summer 2017?

Mi s-a parut unul foarte potrivit, si continua foarte bine conceptul din campania trecuta. Imi place cand pot sa identific un fir narativ pe baza caruia spunem o poveste mai ampla. Iar confidence era exact boostul de care aveam nevoie. Daca in AW am mers mai mult pe mood si atmosfera, acum am apasat un pic pe acceleratie si am scos in prim plan un mind set fundamental cand vine vorba de purtat haine: confidence. Si este un perfect fit pentru spring summer, pentru ca hainele pe care le purtam vara ne expun mai mult si increderea devine un atuu esential in acest mix. Mai e ceva, cand dezvoltam un main concept atat de puternic cum am avut acum, apar mai multe micro concepte, mai ales pe partea de estetica si de filmare care deriva si completeaza ideea principala. Am putut sa ne jucam cu split screenuri, reversuri, rampari de slow motion. Pana la urma confidence inseamna libertate, si am vrut sa arat asta si din felul in care am filmat si am montat campania, ca toate aceste elemente combinate sa arate o persepctiva cat mai ampla si senzoriala a conceptului. A fost foarte fun.

Cum ai reusit sa transpui intreaga atmosfera, modelele, in conceptul de “confidence”, in atmosfera dinamica a spotului? Cum ti s-au parut locatiile?

Locatiile sunt mereu un challange la noi. Toate strazile sunt pline de masini si cabluri si trebuie de fiecare data sa cauti exact unghiul potrivit, in locul potrivit la momentul potrivit. Am avut mai multe prospectii pentru a cauta locatii cat mai bune, si a meritat clar efortul, pentru ca in final mi se pare ca am ajuns la o armonie foarte buna intre model, outfit si spatiul in care l-am filmat. Pana la urma intreaga atmosfera despre care vorbesti este suma acestor lucruri, degeaba arata modelul splendid daca e pus intr-o locatie care o defavorizeaza. Pe de alta parte, am cautat locuri cochete, cu gust, simple si accesibile. Am vrut sa aratam ca poti sa fii confident fara probleme in spatiile pe care le avem, si nu e nevoie sa compensam cu locuri excentrice sau opulente. Au incredere si doi tineri intr-o spalatorie, sau plimbandu-se prin centrul vechi, sau pe o terasa unde au pus niste ghirlande si danseaza. Cheia mi s-a parut ca totul trebuie sa para efortless, simplu si la indemana. Astazi oamenii daca vad ceva si li se pare prea regizat, sau prea de tot, tind sa considere ca e fake.

Ce inseamana lumea modei pentru tine?

Well, multe lucruri. De multe ori raman uimit de cantitatea de contradictii pe care aceasta lume le are. Dar ce m-a atras intotdeauna a fost ca mi se pare ca este fundamentata pe ideea de a experimenta. Am vazut-o mereu ca pe un mare laborator, unde exista mult mai multa libertate, curiozitate si dorinta de a face altfel decat in alte industrii. Tocmai de aia, lumea modei a adunat mereu cele mai creative si mai interesante minti din toate industriile adiacente, si pentru mine a insemnat mereu o sansa de a intalnii astfel de oameni si de a colabora cu ei. Este o industrie fundamental colaborativa si tocmai de asta cred ca are o energie atat de vie si de intensa.

Tie ce-ti da incredere in tine?

Hmmm. In primul rand preocuparile pe care le am. Cand filmez, cand fotografiez, cand scriu. Cand simt ca lucrez la ceva ce-mi place, si ca lucrez cu sinceritate. Pentru ca atunci simt ca am un sens, un scop. Si nu mai simt ca muncesc si pot sa ma exprim liber. Pot sa pun muzica tare, pot sa ma imbrac cum vreau, simt ca prejudecatile sau parerile celor din jur nu ma ating. Dar daca incep sa fiu dus intr-o directie care nu mi se pare la fel de onesta si libera, ma inchid imediat. Si astept sa se termine cat mai repede, hahahhaha. Da, pe scurt, sinceritatea imi da incredere.