Despre Fashion Days

Important esti Tu

The History of our company_570x300-ballerina

Atunci cand arati si te simti bine, increderea ta este la cel mai inalt nivel. Iar atunci cand o porti, simti ca poti sa faci orice. Fashion Days iti ofera zilnic inspiratie pentru o diversitate de stiluri, insa, mai mult de atat, iti confera un plus de incredere pentru a depasi cu succes provocarile zilnice.

Povestea Fashion Days a inceput in 2009, cu misiunea de a oferi acces la branduri exclusive menite sa contribuie la o schimbare pozitiva a look-ului si a stilului. In anii ce au urmat, compania a evoluat si a devenit astfel un produs complet: un shop online cu o diversitate impresionanta de produse si branduri, accesibile oriunde si oricand.

Evolutia brandului

2009 – Fashion Days a fost fondata de catre doi antreprenori elvetieni care au pariat de la bun inceput pe doua domenii transformatoare, cu potential nelimitat: moda si e-commerce-ul.
2011 – Compania se alatura grupului Naspers, fapt care genereaza o dezvoltare accelerata a brandului si a beneficiilor pentru clienti.
2013 – Fashion Days introduce aplicatia pentru mobil cu posibilitate de plata cu cardul, fiind primul retailer de fashion online din Romania ce lanseaza o astfel de inovatie.
2013 – In acelasi an, isi schimba modelul de business, evoluand de la un club de shopping inchis cu acces doar pe baza de invitatie, la o destinatie de shopping deschisa publicului larg, unde clientii se pot bucura de ultimele colectii si trenduri de la branduri de top. Aceasta schimbare a avut un impact pozitiv asupra business-ului, in scurt timp conducand la cresterea semnificativa a gamei de produse si promisiunea de livrare a comenzilor in una-doua zile.
2014 – Fashion Days lanseaza brandul propriu ZEE LANE si aplicatiile pentru iPad si Android.
2015 – Compania devine parte a grupului eMAG, parteneriat strategic ce a contribuit si mai mult la consolidarea pozitiei de lider pe piata de fashion e-commerce din regiune.
2016 – Fashion Days introduce noi beneficii pentru clienti – livrare si retur gratuite -, sectiunea FAVORITE din contul personal si optiunea Fit Finder.
2017 – Compania parcurge etapa de integrare cu eMAG in urma unui proces tehnic foarte complex, o premiera pentru industria de retail online din Romania. De asemenea, in acelasi an, introduce posibilitatea de ridicare a coletelor prin pick-up points in toate cele trei tari pentru a eficientiza procesul de livrare.

 

Peste 700.000 de clienti ne poarta cu incredere in fiecare zi.
Poarta-ne si tu si urmareste-ne zilnic pe Facebook, Instagram, blogul The Daily Issue, Pinterest, Twitter, Google+ si YouTube!